Електронний документообіг
Інтегрована в платформу Lardi-trans система Електронного документообігу дозволяє замінити паперовий документообіг більш зручним електронним.
Оптимізуйте бізнес, використовуючи систему Електронного документообігу від Lardi-trans
Підвищуйте ефективність та прискорюйте взаємодію з партнерами
Переваги електронного документообігу
Миттєве підписання
Миттєве підписання та обмін документами з колегами та контрагентами
*Тільки для України
Безлімітне сховище
Платформа Lardi-trans надає безпечне сховище для необмеженої кількості документів
Доступ 24/7
Доступ до документів 24/7 з будь-якої точки планети, де є інтернет
Екологічність
Немає необхідності у використанні паперу та витратних матеріалах, що сприяє збереженню навколишнього середовища
Швидкість
Пошук, надсилання та підписання документів відбувається миттєво
Економія
Немає необхідності у витраті коштів на утримання архівного приміщення, друк документів та їх пересилання
Варіанти обміну документами
Товарно-транспортні накладні
Договори-заявки
Акт виконаних робіт
Рахунки-фактури
ТТН/CMR
Будь-який інший документ/файл