24.06.2024

У ЄС переглянули правила порушення часу водіння та використання тахографа

З введенням положень, що випливають з Пакету мобільності, і виходом на новій версії Smart Tacho 2 в ЄС переглянули список порушень часу керування та використання тахографа. Про це Логіст.Today дізнався із повідомлення, опублікованого на порталі uominietrasporti.it.

Згідно з Європейською директивою 2024/846, яку окремі країни-члени мають перенести до законодавства до 14 лютого 2025 року, три порушення будуть оцінюватися як дуже серйозні. А саме:

- неможливість взяти компенсаційний відпочинок протягом двох скорочених щотижневих періодів поспіль;
- Проведення в автомобілі регулярного щотижневого періоду відпочинку або щотижневого періоду відпочинку тривалістю більше 45 годин;
- Невнесення необхідної інформації до реєстраційного листа.

У Регламенті ЄС № 694 та 695 від 2.05.2022 року докладно перераховані порушення, які можуть призвести до втрати хорошої репутації перевізника. Крім того, в них також зазначено, що при перевищенні кількості у три порушення на одного водія на рік серйозність порушення зростає, а при досягненні межі у три дуже серйозні порушення на одного водія на рік починається процедура, яка може призвести саме до втрати хорошої репутації, а значить, і можливості працювати як перевізник. "Кількість порушень на одного водія на рік" - це середнє значення, яке розраховується шляхом поділу загальної кількості всіх порушень однакового ступеня тяжкості на середню кількість водіїв, які працюють протягом року. Це дозволяє уніфікувати оцінку компаній незалежно від кількості працівників.

В даний час правила були оновлені відповідно до Директиви 2024/846, до якої були додані нові правопорушення, часто пов'язані з часом відпочинку, переглянутим у рамках пакету заходів для підвищення мобільності, та запровадженням нового інтелектуального тахографа. Поряд із переліченими, які оцінюються як дуже серйозні, з'явилися нові правопорушення, які оцінюються як просто серйозні. До них відносяться:

- нездатність роботодавця взяти на себе витрати на розміщення водіїв поза транспортним засобом;
- нездатність транспортного підприємства організувати свою роботу таким чином, щоб водії могли повернутись до місця роботи або проживання свого роботодавця;
- відсутність у записах символів країн, що перетинаються водієм протягом щоденного робочого періоду;
- невказання у записах символів країн, у яких водій розпочав та закінчив свій щоденний робочий день.

 

Джерело: logist.today